Terima Kunjungan Istimewa Dari Peminat Portugal, Tokti Jamu Makan Buah Durian! “See Tokti Level..”

Seperti yang diketahui, populariti penyanyi Datuk Siti Nurhaliza bukan sahaja berkembang di Asia malah diluar negara juga.

Baru-baru ini, figura yang lebih mesra dengan panggilan Tokti itu ada berkongsi beberapa keping foto bersama sebuah keluarga Portugal yang juga merupakan peminatnya.

Difahamkan, keluarga itu sanggup datang dari jauh semata untuk menonton konsert persembahan Tokti di Konsert Karya Agung Pak Ngah 2019 yang berlangsung di Singapura baru-baru ini.

“Alhamdullillah, kunjungan istimewa peminat saya dari Portugal ..Jauh datangnya untuk menonton konsert #karyaagungpakngah2019 di Singapura baru baru ini.. ”

“Anaknya juga pandai menyanyikan lagu ciptaan arwah Pak Ngah seperti Nirmala & kurik kundi… lagu Bukan cinta biasa & jerat percintaan pun boleh juga… ”

“Saya sangat terharu dengan usaha & minat mereka kepada lagu2 saya.. sempat saya jamu mereka dengan makanan melayu & buah durian !! suka betul mereka makan … ”

“Terima kasih Rui Patricio & family… Saya sangat hargai ..Nanti saya kongsikan video nyanyian anaknya & aafiyah menari di youtube chanel saya ye… nantikan’, kongsinya.

 

 

View this post on Instagram

 

Alhamdullillah, kunjungan istimewa peminat saya dari Portugal ..Jauh datangnya untuk menonton konsert #karyaagungpakngah2019 di Singapura baru baru ini.. Anaknya juga pandai menyanyikan lagu ciptaan arwah Pak Ngah seperti Nirmala & kurik kundi… lagu Bukan cinta biasa & jerat percintaan pun boleh juga… Saya sangat terharu dengan usaha & minat mereka kepada lagu2 saya.. sempat saya jamu mereka dengan makanan melayu & buah durian !! suka betul mereka makan … Terima kasih Rui Patricio & family… Saya sangat hargai ..Nanti saya kongsikan video nyanyian anaknya & aafiyah menari di youtube chanel saya ye… nantikan

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk) on

Menjengah di ruangan komen, peminat memberi pelbagai reaksi kepada perkongsian Tokti itu.

Sumber: Instagram Datuk Siti Nurhaliza

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*