Wanita ini ajar cara pakai sanitizer, mata yang belakang pula bikin terhibur

Berikutan penularan wabak Covid-19 yang semakin menular membuatkan ramai perlu melakukan langkah berjaga-jaga selain meningkatkan kesedaran buat semua tentang pentingnya penjagaan diri dari dijangkiti wabak berkenaan.

Pun begitu, selain topeng muka menjadi satu keperluan bagi mengambil langkah berjaga-jaga buat ramai, kerap mencuci tanggan menggunakan hand sanitizer juga seolah-olah menjadi ‘sengjata’ untuk melindungi diri.

Beberapa orang pengguna media sosial juga mulai berkongsi cara penggunaan dengan betul sama ada cara memakai topeng muka mahupun hand sanitizer.

Walau bagaimanapun, satu posting dilaman Instagram membuatkan ramai terhibur dengan seorang individu wanita yang sedang cuba mengajar cara pakai hand sanitizer.

Cara pakai sanitizer, video ini bikin netizen terhibur

View this post on Instagram

Alololo..kalau macam nie ajar pakai sanitizer min 100 Kali pun min xpandai2 lagi..please ajarkan lagi camna please…😬😬 #mstaronline #mstarmsr Credit: @primavalet

A post shared by mStar (@mstaronlineofficial) on

 

Ini kerana, dapat diperhatian melalui video yang dimuat naik menerusi laman Instagram mStar, terdapat seorang individu yang menunjukkan cara penggunaan namun yang dibelakang turut meraih perhatian netizen.

Video berkenaan bukan saja membuatkan ramai terhibur dengan mata wanita dibelakang tersebut malah, ruangan komen perkongsian video itu menerima pelbagai reaksi lucu netizen.

Dalam pada masa yang sama, netizen juga lebih fokus kepada reaksi wanita dibelakang kerana dilihat seperti kurang senang dengan wanita dihadapan sekali gus rata-rata sempat berseloroh dengan kedua wanita berkenaan diruangan komen.

“Yang belakang tu dalam hati die mesti…”

 

“Nape erk mata aku x lari dari yang hakak belakang tu…”

 

Sumber: mStar, @primavalet

Kredit: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*